Vi fokuserar vårt kvalitetsarbete på nöjda kunder och att minska fel/reklamationer etc. Men kvalitet för oss är mycket mer. Vi vill att företaget utvecklas, med tillväxt och lönsamhet, men också att personalen är motiverad och trivs hos oss.
Vår kvalitetspolicy innefattar att våra tjänster ska hålla en hög och jämn kvalitet och vi ska uppfylla kundernas krav och behov. Vi ska utföra tjänsterna på ett serviceinriktat sätt och med ett ständigt förbättringsarbete.
Våra kvalitetsmål är att hålla en hög kundtillfredsställelse (NKI – Nöjd Kund Index) och minska antal kundreklamationer.
Vårt kvalitetsarbete innehåller bland annat:
Vårt arbetsmiljöarbete innefattar att vi ska:
Vårt systematiska arbetsmiljöarbete ska leda till ett gott arbetsklimat, bra hälsa, låg sjukfrånvaro och få arbetsskador. Detta främjar också kvalitet, effektivitet och lönsamhet.
Våra arbetsmiljömål omfattar mål gällande bl.a hälsa och trivsel.
Vårt arbetsmiljöarbete innefattar att: